17 september 2014

Keeping myself busy

Oei,oei, oei, het bloggen schiet er helemaal bij in. Aan activiteiten geen gebrek, daar ligt waarschijnlijk zelfs de oorzaak van mijn afwezigheid hier op het blog, maar het omzetten naar een leuke blogpost komt er maar niet van. Wat ik zoal deed sinds ik terugkwam van m'n zomerreces?
Ik begon met een paar dagen beurs voor Rice op de Trademart, waar de nieuwe wintercollectie ons dagelijks leven weer vrolijk kleurt. De blije producten zorgen voor een instant happiness, bij onszelf en bij de klanten. Ook houd ik me nu bezig met een nieuw product dat zorgt voor instant cuteness: Pop Cutie, een grappige lijn accessoires, neem maar eens een kijkje. Oops, it seems that blogging is not one of my priorities at the moment....not that I lack of activities, it's more the lack of time to put them into inspiring blogposts. What kept me busy since the summerholidays?
It started with a tradefair for Rice, the brand that colours your life and gives you instant happiness. A new brand I work for now gives you instant cuteness, Pop Cutie - go have a look.


Direct erna stond ik voor het eerst van m'n leven voor de klas in een klaslokaal op de MBO Welzijn in Amersfoort die me gevraagd hadden om tijdens een introductiedag een workshop te geven. Ik liet de leerlingen de welbekende stoffen bloem maken en dat ging heel goed. Iedereen enthousiast!, inclusief ikzelf. Dat lesgeven ligt me wel, wie weet wat daar weer van komt.
Dezelfde workshop -gebaseerd op mijn boekje Leuks met lapjes - ging de week erna opnieuw van start, toen tijdens een 2daags 55+ evenement (manlief grapte al door de dagen "Leuks met oudjes" te noemen...). Alle dames die mee deden, gingen ook enthousiast met een bloem naar huis. Daar tussendoor was er nog een etalage, winkelinrichting, een standontwerp, een conceptstore, kortom, het zalig nietsdoen van de zomervakantie ligt al weer ver achter ons. Gelukkig worden we momenteel verwend met prachtig weer, dat me toch nog het gevoel van die heerlijke lange zomer geeft, wat jij?
Right after that I gave a number of workshops, at a school (young people!) and at a 55+ fair (less young people!) and all were equally happy with the fabric flowers  they all made. In between there was a shopwindow to dress, a fairstand to design, a plan for a conceptstore and many more things to fill my days. Summerholidays seem ages ago...luckily we have these beautiful indiansummer days at the moment full of sunshine that keeps us going, enjoy!
workshops fabric flowers


4 opmerkingen:

  1. Leuks met Oudjes. Maar goed dat het boekje niet Liefs met Lapjes heette, zoals ik het consequent noemde. Liefs met Oudjes krijgt dan toch een hele andere insteek.

    Misschien een gat in de markt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig Arda... ziet er leuk uit en klinkt goed.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een volle kleurrijke dagen heb je, gelukkig kom ik je af en toe nog wel eens tegen ;))) xx

    BeantwoordenVerwijderen