21 juni 2014

Second life in greygreen

Ik ben op het moment meer in mijn tuin dan hier op m'n blog te vinden, er zijn zoveel klusjes te doen! De tuintafel stond er oa wat vervuild en aangeslagen bij...schoonschrobben zat er niet meer in, evenmin een vervanging. Een likje verf doet dan wonderen! Ik koos een grijsgroene kleur, inspireerd door de kleur van een muurtje, een bronzen beeldje en wat grijsgroen blad. Ik maakte het bovendien mezelf niet te moeilijk...ik schilderde alleen de 'liggende' delen. Best opgeknapt zo, toch?
You can find me spending more time in my garden than here on my blog at the moment, there are so many things to do! The garden table looked a bit sad and dirty, no use scrubbing it and no budget for a replacement. So I took to some paint. I choose a greygreenish color, inspired by the color of a stone wall, a bronze statue ans some leaves. I was a bit lazy to only paint the horizontal parts, but still, looks better, doesn't it?



1 opmerking:

  1. Mooie kleur en prachtige foto's! Lekker genieten van je tuin! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen