4 maart 2014

Buy my book & get a surprise

transfer labels uit het boek 'Leuks met lapjes'
De cover van mijn boekje heb je al gezien, en hier liet ik ook al wat andere bladzijdes zien. Maar wat je nog niet wist: achterin mijn boekje heb ik een leuk extraatje toegevoegd. Omdat ik het nu eenmaal heerlijk vind om te tekenen en te ontwerpen op de computer heb ik een heel aantal labels gemaakt. Daarmee kun je je werkstukjes extra verfraaien. Met transferpapier (je weet wel, van dat papier waarmee je afbeeldingen op stof kunt strijken, te koop bij bv Hema of Bruna) en een restje –witte- stof maak je er makkelijk je eigen labels van. Geinig, hè? Gewoon extra bij ‘Leuks met lapjes’! 

De boekjes liggen hier inmiddels hoog opgestapeld, klaar om verstuurd te worden!
Ik heb er een mini pakhuisje voor ingericht: enveloppen besteld, labels geprint, noem maar op.

Edit:  Ik ben door mijn stapel boekjes heen en verstuur zelf niet meer...je kunt het natuurlijk wel gewoon online bestellen (even googlen op 'Leuks met lapjes') of bij de boekwinkel kopen!

Verzamel je (rest)stofjes om je heen en je kunt meteen aan de slag. Waar wacht je nog op?

You have seen the cover of my book now and some other pages here too. But what you don’t know yet:  on the last page of my book I have added some labels. Just because I like to draw and design too. You can add them to you work and brighten it up a bit. With transferpaper (you know, the paper that you can use to iron images unto fabric) and some white fabric you can create your  own labels. You’re in for a surprise, cute, huh?

The pile of books is high in my studio, ready to be posted. I’m afraid I can only mail it in the Netherlands, due to high mailcosts. If you live abroad, please check the online giant booksellers, just google on “leuks met lapjes”.

Now get your fabric stash out, what are you waiting for?

5 opmerkingen:

  1. Leuk Leuk Leuk!!!
    Dit mooie boekje komt op mijn verlanglijstje :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Echt mooi! Ook op mijn verlanglijstje.
    Succes!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je boekje besteld maar m'n mailbox doet raar. Hoop dat het is doorgekomen.
    Groetjes, Martine van Willegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tis helemaal goed gekomen, want vandaag plofte het boekje door de brievenbus.
      Heel erg bedankt voor de super leuke inspiratie.

      Verwijderen