3 januari 2013

22 good intentions...

Aaah, een gloednieuw jaar, heerlijk beginnen met blanco nieuwe agenda's en een waslijst aan goede voornemens...! (dat moeten er dan in mijn geval natuurlijk wel 22 zijn). In de trend van alle mooi vormgegeven quotes die je op Pinterest ziet, heb ik er ook een leuk lijstje van gemaakt. Sommige voornemens zijn niet zo ingewikkeld, voor andere moet ik iets beter m'n best doen... de intentie is er in elk geval. Ik hoor overigens niet zoveel mensen over hun voornemens. Doen we dat niet meer of delen we het niet zo makkelijk? Ben benieuwd naar jullie plannen voor het nieuwe jaar!

Aaah, a sparkling brand new year! Time for a fresh and still empty new agenda and a long list of good intentions. (for me that is a 22 long list for sure). Following the trend of all the beautiful quotes you see on Pinterest I made a nice-looking list of it. Some are not so complicated, for others I have to work a little harder. How about you? Did you make a list or do you have any good intentions you like to share?

5 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee en wat heb je het prachtig vorm gegeven! Succes met je prachtige voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voornemens.
    Je hebt ze erg mooi en humoristisch geïllustreerd.
    Succes ermee!

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie lijst Arda en mooi vormgegeven, heb hierboven een vakje aangeklikt ;-)
    have a wonderful 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lijstje waar ik ook wel een paar van kan overnemen! (Heb een aantal in mijn hoofd, maar Ik moet mijn lijstje nog maken... niet zo'n goed begin, maar we komen er wel!) liefs, Trinske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. succes met je voornemens! komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen