17 december 2012

Christmas give-away!

In de donkere dagen (en tjonge, donker zijn ze...!) voor Kerst wil ik graag nog iemand blijmaken met een handgemaakte kerstster uit m'n collectie secondhandmade. Een product door mij gemaakt van tweedehands materialen, deze keer van een restje skai, een deken en wat knoopjes.
Wil jij zo'n lieve ster met boodschap ontvangen?
Vrijdag kies ik een winnaar uit de inzenders en gaat de ster op de bus, hopelijk dan op tijd bij jou in huis om met Kerst te stralen.
Aarzel dus niet langer en laat onder deze post een berichtje voor me achter!
Ster uit de collectie secondhandmade, ca 10 cm doorsnede

In the dark days (and dark they are..!) before Christmas I would like to surprise someone with one of my handmade Christmas-stars from my collection secondhandmade. A product made by me with secondhand materials, this time from a leftover piece of fake leather, a blanket and buttons.
Would you like to receive this star-with-a-message?
On Friday I will choose a winner and send the star, hopefully just in time for Christmas.
Don't hesitate any longer and leave a message for me underneath this post!

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Ik zou heel graag zo'n ster winnen! :)
    Ik vind ze super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vintage sterren. En ook zo netjes genaaid! Ik doe graag mee.
    Heb even een linkje op mijn blog geplaatst.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like! I really do! Toevallig heb ik morgen ook een soort van give away. Toch leuk zo rond de kerst he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sterren. Graag doe ik mee. Ik heb zelf geen blog dus kan geen linkje plaatsen. Misschien dat ik in 2013 daar maar eens ga beginnen. Ik lees en bekijk graag blogs. En die van jou vind ik altijd erg leuk. Succes ermee. En hele mooie feestdagen en een gezond en creatief 2013.
    Hartelijke groet
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, zo'n mooie ster zou ik ook wel willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen